annabola

Alla inlägg under oktober 2011

Av Anna Öhlen - 31 oktober 2011 22:10

jag har blivigt jätteshoppingsugen....men jagska ju till sthlm snart så jag får härda....xD men jag har kollat runt lite och hitta massa snygga grejer.. :D

              

Av Anna Öhlen - 31 oktober 2011 12:55

detta är vad vi gör när vi jobbar riktigt hårt i arbetsstugan....xD


  höhöhö xD

Av Anna Öhlen - 31 oktober 2011 10:19

ojojoj asså de är sista oktober.....helt sick! de känns som vi nyss började skolan ju..!

nu ligger jag i sänger me datorn.....men jag ska börja läsa snart tror jag, eller så sätter jag mig vid tv:n ;) börjar bli lite hungrig nu så ska gå och äte ngt nu :D

 

en halloween önskning från mig och linnea! HAPPY HALLOWEEN! mohahaha....

Av Anna Öhlen - 30 oktober 2011 21:20

idag har jag oxå bara degat typ....men jag har fixat med lite prasenter oxå :) men inget annat vettigt har jag gjort....joooo jag ahr läst lite i hungerspelen :D


imonr måsta jag plugga :/ samhälle(fakta till Centerpartiet och läsa till provet), kemi labbrapporter! :O och....de var ngt mer......nä de var nog inget mer :) jo visst ja fysik/teknik provet...:////

huvva va mycke man måste plugga på loven då....

Av Anna Öhlen - 30 oktober 2011 01:57

kollade nyss igenom mina bilder på datorn och kolla vad jag hittade........mumma!

   

...

Av Anna Öhlen - 29 oktober 2011 21:55

har bajs tråkigt....jag har mitt egna lilla party i mitt rum....xD


NEEEEEEEEEEEJ, jag har tappat bort mobilen...... :O MÅSTE LETA!!!! :o)

Av Anna Öhlen - 29 oktober 2011 21:31

vet ni?!?!?!?!?!? jag har endast ätit en hamburgare och chips idag......jag åt ingen frukost eller lunch :P när jga klev upp kl 11.15 ungefär satt jag mig vid tv:n och käkade chips och de gjorde jag fram till 4 då jag gjorde ngt som jag inte kommer ihåg, och kl 5 åt jag en hamburgare och sen kollade malin ohc jag filmen och jag åt mer chips xD och nu vart jga sugen på chips igen............................brb x)))


så tbx med mer chips :DDD

Av Anna Öhlen - 29 oktober 2011 21:26

heeeeeeeeeeeeeeeeeeej, jag känner mig generös idag som bjuder på ännu en video ;) men de är för att jag inte orkar skriva egentlingen ;)


  (glömde säga attd de va alex pappa som jag praoade hos i 8an, så de var han som fixade ritningarna på usb minnet) taaaaaaaaack så grymt mke! :D

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är den bästa månaden? :D
 Januari
 Februari
 mars
 April
 Maj
 Juni
 Juli
 Augusti
 September
 Oktober
 November
 December

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards