annabola

Alla inlägg under september 2011

Av Anna Öhlen - 30 september 2011 18:06

sitter här med Linnea och Alex och tittar på "paris hilton's british best friend" asssååååå halllååå vilket konstigt program x)))

TTYN lixom :O


nu till ngt viktigt.....wait for it.........TIMRÅ VANN IGÅR! :DDDDDDDDDD

 

Av Anna Öhlen - 28 september 2011 20:45

åhhh asså att bo på en gård, me massa djur, hästar och kor :D och massa hundar och katter :DDDDD åhhhhh värsta drömmen! :D och kunna gå runt i hängselbyxor och hö mellen tänderna 24/7 :D

dreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem,

haha x)))

men seriöst jag skulle vilja gört! :D

åhhh och  lyssna på sån här musik...


Av Anna Öhlen - 28 september 2011 20:20


Nu sitter jag och pluggar, ENGELSKAGLOSOR till provet på fredag :OOOO

nää men de kommer nog gå bra:D jag är ju rätt bra på engelska!!!....................................
.............................................

.......................fullkomlig tystnad...........................................
..........

hahahahah, dagens skämt de där x)))


 

my lovely hat :D <3  

Av Anna Öhlen - 26 september 2011 21:47

Av Anna Öhlen - 26 september 2011 21:41

Glömde ju skriva....att jag var i kyrkan i fredags :))))))))

så himla kul! :D hehe vi drog ner en sväng på stan :) och gick bort till hemmakväll! :)

Och bäst av allt, jag fick träffa Anton!!:DDD saknat dig mannen!!! :D hoppas du har de Super i gävleee! :DD


Jag och emma :D <3

     

Fannyy :D <3

 

Hahahah åsså josef då ;)

  

 


Av Anna Öhlen - 26 september 2011 21:34

Alltid lika kul att komma till skolan på måndagar asså! :DD

bra dag idag, ingen historia eller historiateknik så dagen gick rätt fort, höhö x))

Mamma hade en kompis här från sthlm, som jag hade glömt skulle komma, fett förvånad jag blev när jag kom hem ;)

nä ska fortsätta med matten nu ://////


(Mattias!!!!!! så himla lessen att jag inte har betalat tillbaka pengarna än! du ska få dom till heljen om vi träffs då! Hoppas de går bra :D)

  

Av Anna Öhlen - 24 september 2011 16:30

här kommer dagens då ;)

  min älskade sjal, svarta tights, malins adidas kofta, svart linne     

Av Anna Öhlen - 24 september 2011 16:21

tjenare malin och jag hade lite tråkit ;) så vi tog en massa bilder höhö x))

(Så ni vet kan man trycka upp dom små bilderna, och använd pilarna för att bläddra :o) )

  jag malin och morbror benke :D

                       

  love U sis<3    

                                

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är den bästa månaden? :D
 Januari
 Februari
 mars
 April
 Maj
 Juni
 Juli
 Augusti
 September
 Oktober
 November
 December

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards