annabola

Alla inlägg under augusti 2011

Av Anna Öhlen - 31 augusti 2011 21:43

pratar me linnea nue :P miss you åke!

 

Av Anna Öhlen - 31 augusti 2011 19:47

tyvärr får jag inte upp videon :(((((( urtrist :(((
men jaja vad ska man göra :D

jag sitter här och lyssnar på lite music:P


Här kommer ngr bilder på mig just nu ;)

          och titta jocke vad jag hittade i min väska idag :P

  hihi :P   undra vem som hade lagt den där :P

Av Anna Öhlen - 30 augusti 2011 18:59

Hallåå :P hemma nu från att ha varit i birsta :D var där och såg Ulrik Munther!!! :P jag är väl inte världens super fan men hans låtar är helt okej :P

åkte till birsta med linnéa, vi fixade hennes hörlurisar  och åt på ikea :D fett najs! :) sedan stod vi och väntade på att Ulrik skulle komma!

jag fixade så att amandas fick sin skiva o affich signerad :D söt du är girl!! :D

jag köpte örhängen på six ochså ni ska få se dom + en video sen :P


Av Anna Öhlen - 30 augusti 2011 06:45

dagen här då,

 


Av Anna Öhlen - 29 augusti 2011 19:58

Här kommer dagens köp :)

  fett snygga ROSA skoskosnören :O :P

   

penna me rosa, lila, blått oxh grönt bläck! :D
Rosa hundsudd! :P

  ursnygg scarf :D :D I love it! :D


Av Anna Öhlen - 29 augusti 2011 19:26

Tjoo alla :D

Första riktiga skoldagen idag :) det flöt juh på bra idag :) hade längtat till alla! klassen är värkligen suvve asså! :D Sista lektionen var chill, vi hade bara en kvart så vi slutade tidigare ! :D fett najs ju! :D

  Jag skippade arb-stugan idag :P tar den på torsdag ist :)

Sedan efter skolan gick jag på stan med Linnea:) vi kollade på skor

  Vi tre gick runt då ett tag, och mötte på Ellen och Linnea S, och vi 5 stod och pratade ett hyffsat långt tag :D halv 6 eller nåt gick ellen och jag och fikade, och sedan åkte jag hem ;) jag han köpa lite saker, ni ska få se bilder sen :P


(Jag och Linnea har blive fett bra vänner med "Inger i Luckan", Måste bara säga dee !:P )

    jag just nu :P

Av Anna Öhlen - 28 augusti 2011 21:08

Hallå där :D här ligger jag och lite trött ;) vet inte riktigt vad jag ska hitte på ;)

 

Av Anna Öhlen - 28 augusti 2011 12:11

här kommer några bilder från övernattningen ;) det är bara på vindsktdden menmen :P

   

 scoute kojan :D


  myrbastun ;)


  jockes myslya ;)hahah den är ju inte färdig som ni kan se ;)

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är den bästa månaden? :D
 Januari
 Februari
 mars
 April
 Maj
 Juni
 Juli
 Augusti
 September
 Oktober
 November
 December

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards