annabola

Alla inlägg under augusti 2011

Av Anna Öhlen - 25 augusti 2011 10:00

vet inte riktigt vad jag ska skriva om en dag som denna ;)

jag är ju i gudmunstjärn och vet inte vad vi ska göra (det är inte så att jag är dum och inte fattar vad vi gör, utan detta är ett tidsinställt inlägg så jag vet inte vad vi gör i denna stund)


  

...min laddare,hhhaahahah

jag veeeet det är det mest tråkiga man kan ha på en cam bild, javet javet! men jag orkade inte hämta något annat, så seg som jag är!!!

Av Anna Öhlen - 24 augusti 2011 12:00

Just i denna sekund avgår bussen till gudmundstjärn ;)

jag hoppas det blir ett roligt slut på denna vecka med få myggbett och mycke bad hahahah jag bara kanske badar ;) de beror på lixom :D


helt random bilder på mig bara ;)

     

Av Anna Öhlen - 23 augusti 2011 22:53

näe nu ska jag ta och sova! sista natten i en skön säng kanns det som! hahah nä men lite så ;)


Goooo natt people! <3

  bild på mig i sommras:D

Av Anna Öhlen - 23 augusti 2011 22:27

Jag gillar ju låtar med mycke bas! Det ska verkligen kännas i hela kroppen när basen går på!!!!!

Här kommer några av de låtar jag lyssnar på,

-Rihanna- Only girl in the world

-Jason derulo- I don´t wanna go home

-Jennifer Lopez- On the Floor ft Pitbull

- Lady Gaga- Born this way

     Jason derulo på sundsvalls gatufest :D

Av Anna Öhlen - 23 augusti 2011 22:18

Tjoo :D

hoppas alla är glada över att börja skolan igen! det är iaf jag;) det känns lite knepigt att inte gå på hagaskolan längre menmen... livet går framåt :D Har packat färdigt nu iaf   :) -haha älskar smileisen!:D


  ny duschad tjej;)  

Av Anna Öhlen - 23 augusti 2011 19:27

Nu så har jag snart packat klart, ska bara fixa lite toapapper och myggmedel (kan behövas), haha;)

åhh jag börjar faktiskt längta lite tills imorn:P


förlåt för att det kommer så många tråkiga cambilder på mig bara, men jag måste ju testa den nya camen:P

 


Av Anna Öhlen - 23 augusti 2011 16:06

Halloj :D tänkte berätta lite om  min nya klass :D jag går på teknik på Västermalm i klass Te11b, naais:D det är 4 tjejer och 28 killar i klassen! :D Klassen verkar yberbra! :D


Men nu ska jag dra och packa allt grejs som jag ska ha med till övernattningen, Klassen och jag ska sova över i gudmunskärn onsdag-fredag i VINDSKYDD! hallå! inte ens tält, vad tror dom att vi är? norrlänningar eller? :O hahha nejdå skoja bara :D


ses på fredag om jag har överlevt! :O ;)

kraam!

(grattis till jeppe ochså, 17åringen!!)

Av Anna Öhlen - 23 augusti 2011 11:52

hallå där! :D sitter här på skolan och bloggar :D har precis fått min dator najjjs! :D

  jag och anna! en heelt normal bild asså! :D

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är den bästa månaden? :D
 Januari
 Februari
 mars
 April
 Maj
 Juni
 Juli
 Augusti
 September
 Oktober
 November
 December

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards