annabola

Alla inlägg under november 2010

Av Anna Öhlen - 30 november 2010 23:25

Hallo <3

det var väl ngr dagar sen men jaja... aa iaf jag blev väl (lite) arg och kastade iväg pennan och haha ja den fastnade i stolen :O hihi<3<3

kanske inte de viktigaste att skriva om... :D


  haha ja ni ser ju själva:D   


Av Anna Öhlen - 29 november 2010 18:53

Glömde ju berätta hur enormt kul det var i lördags!!! jag var i sidsjön med massa folk från olika kyrkor i sundsvall:D det vad bamse kul...

För vi åkte pulka i själva slalombacken!!

åh det var såååååå kul, det blev lite kallt bara med all snö som sprutade

haha när jag kom hem hade jag snöklumpar i håret !! najs najs <3

(glömsk som man är tog jag inte med mig kameran så ni får tyvärr inga bilder:C )

byyye<3

Av Anna Öhlen - 29 november 2010 18:45

Hej hej kan ni gissa vad jag gör?? haha jag pluggar :D men jag mumsar ochså på knäck som min syrra har gjort (den är superhård, kommer nog tappa en tand snart)   oj oj det brusar i hela huvet när jag tuggar ;D

äsch nu struntar jag i den sten hårda knäcken och äter riktig knäck som jag köpte på julskyltningen igår!:D<33


bye:)


jag orkar inte ladda upp ngn bild så ni får en bild från i höstas då det inte var snöööööö<3<3<3<3

    

Av Anna Öhlen - 25 november 2010 18:16

nu var det länge sedan jag skrev känns det som!! hehe  

men men att gå i 9an är jobbit! har varit uppe till 1 de två senaste kvällarna och pluggat!!   man efter imorn kommer det bli mindre plugg då har vi bara 2 inlämningar och ett läxför hör:D like like det är ganska lite faktiskt!!:)


ja ni kan ju gissa vad jag ska göra sedan : PLUGG plugg och åter plugggg :D

Det blir matte och svenska! Alltså matte det är såå korvit ämne jag inte gilla matte!!!!!  uschhh VAD ÄR EN RYMDDIAGONAL???


aja hej då då<3<3<3

 ni får en pluggbild eftersom det är det ända jag sysslar mad på dagarn;(

  

Av Anna Öhlen - 22 november 2010 22:54

Heej heej   <3<3

Idag  har jag varit hemma hos Underbara Ellen<3<3

Vi har pluggat en hel del och spelat in videor hehe de bliv lite galna HAHA  <3<3


här kommer en ngr bilder <3<3

  


    



Av Anna Öhlen - 22 november 2010 16:24

Hej hej

nu sitter jag här hemma hos den underbara Ellen som det alltid är kul att plugga med :D<3<3

nu ska vi fortsätta plugg;D<3<3<3<3<3

    

...

Av Anna Öhlen - 22 november 2010 11:12

Tjo ho :D

Rösten är inte helt tillbaka ännu man snart hoppas jag:D<3<3

ledsen skrev inget igår men... jag har en anledning!!!

Jag pluggade hela dagen faktiskt, det första jag gjorde igår när jag klev upp var att plugga och det sista jag gjorde innan jag somnade var att plugga och där emellan åt jag tre mål mat och tittade på tv 30 min   jag är helt sluuut<3<3

Tyck inte synd om mig eller not för det är helt MITT feeeeel!!!!  <33

Aja jag ska plugga hela dagen idag oxå hehe, men idag går det nog bättre för jag ska plugga med en ängel <3<3


Skepp å hoj  <3<3<3


    

pluggbilder från igår:D<3<3<3

Av Anna Öhlen - 20 november 2010 21:02

Oj oj oj nu orkar jag verkeligen inte mer!!


nu har jag pluggat i 6 hela timmar och har hittat rösten:Dmen jag är bästan halvdöd   <3<3<3


aja nu ska malljan och jag se ngn film och käka lite chips

gonatt alla gullisar  


pictures kommer

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är den bästa månaden? :D
 Januari
 Februari
 mars
 April
 Maj
 Juni
 Juli
 Augusti
 September
 Oktober
 November
 December

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards