annabola

Alla inlägg under november 2010

Av Anna Öhlen - 20 november 2010 13:37

Igår var en superkväll i pingstkyrkan   det är alltid såå kul att vara med er!!!!

här kmr bilder!


    


  

Av Anna Öhlen - 20 november 2010 13:22

Hej hej :D

jag har tappat bort rösten !! vi lekte kurragöma och jag kan bara inte hitta den ngn stans!!   <3<3 Rösten om du läser detta hoppa gärna in i mig igen jag vill gärna kunna prata!! <3<3

ska fortsätta plugga:D<3


Hejddå<3<3


Här kmr andra delen av livet är en fest :D

Av Anna Öhlen - 18 november 2010 18:24

Hejsan hejsan   <3<3

sitter här och ska snart börja plugga so :)


Är det ngn som kan ngt om Judendom, hinduism, islam eller buddism så tackar jag så mke om ni kommenterar det:)<3<3

Och är du muslim hindu buddist eller jude berätta gärna om din tro:) skulle verkligen uppskatta det<3<3


mirupafshim (hej då på albanska) :D<3

 

bild från 3 sommrar sen<3

  

 


Av Anna Öhlen - 17 november 2010 21:11

Hihi måste firaaa<3 det var precis en månad sedan jag skapade min blogg  <3

Jippi <333

Jag är ju lite trög på de här med skrivandet men jaja, jag har inte alltid tid så är det säkert med dig ochså  <3<3 Jag ska försöka skriva varje dag :D<33


Ciao all sweethearts<3<3<3


  

 Heh en bild på mig från i somras  <3<3<3

Av Anna Öhlen - 16 november 2010 17:35

Jaha

nu är man ensam i huset med an massa hårbollar  

haha jag menar hundarna och katterna:D<3

Så vad ska man hitt på ?? det blir nog en massa plugg   men man får tänka att ju fortare man blir klar med plugget har man tid till ngt annat:D<33


ciao  <33

Av Anna Öhlen - 15 november 2010 19:55

heej heej <33

sitter här med en gosig klump i knät   det är en katt hehe förstog om ingen fattade<3<3

har pluggat en del:)<3<3 Ellen jag tror inte att jag kmr hinna klart med allt tills imorn men tills på onsdag ska jag försöka!!!!!!!  <3<3


  


haha la bara till ngn bild<3<3 ciao<33

Av Anna Öhlen - 14 november 2010 22:30

Hehe skrev inte igår så jag kan ju berätta var jag gjorde igår nu då :D<3


jaa nu ska vi see humm... JO igår var vi i stan och på birsta mamma jag och malin.   jag köpte ett par skor:D och två tröjor:D<3 alla var på rea    Haha jag handlar nästan bara på rea jag är såå snål heh,D<33


Och idag gjorde jag maten .) mumsit blev de;D<3<3 pappi och jag var ochså ute med vovvarna<3<3

GRATTIS PAPPA PÅ FARSDAG<33 LOVE YOUUU  <3<3<3


      


      


Åh jag måste bara visa den här bilden ser ni ngn likhet mellen tjejen på kortet och hon som håller i det??;D<3<3

 


Här kmr lite djurbilder<3<3<3

         en pluggbild följde ochså me:D

Av Anna Öhlen - 12 november 2010 16:30

Hej hej<3<3

Asså det har varit ganska mke att göra denna vecka och förra heljen så jag har inte riktigt hunnit skriva hehe  


Men nu skriver jag och det kommer bli en massa bilder och en video som ngr i min klass har spelat in (jag är med i den, är så stolt hihi)  <3<3<3




Ja och i onsdags kom första snön det var bamsekul hoppas hoppas

den ligger kvar  <3<3<3<3

I onsdags hade vare curling<3 love it:)<3 hehe jag blir faktist bättre och bättre (konstigt nog)<3<3

Torsdagmorgon var jag hemma hos bästa Ellen<3 och vi pluggade som två maskiner eller nja bara ellen jag hade slut på batteri hehe:D<333

Här kommer en massa bilder på allt de....

    


    


    


    

  

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är den bästa månaden? :D
 Januari
 Februari
 mars
 April
 Maj
 Juni
 Juli
 Augusti
 September
 Oktober
 November
 December

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards