annabola

Direktlänk till inlägg 12 december 2011

plugg in my <3............................elleh?

Av Anna Öhlen - 12 december 2011 22:23

hejhej sorry att jag är så dålig att uppdatera...jag lägger all tankekraft på allt plugg nu för tiden xD är gris stressad över all  skit! :'(

i lördags pluggade jag ca 3-4 timmar sen på kvällen kom Ellen :)) grymt kul min vän! :)<3333

i söndag var sömnen min enda vila xO jag pluggade 7-8 timmar under hela dagen.................men nu är jag nästan klar med hemtentan ochså:)...aldrig mer ska jag göra en sån uppgift! ALDRIG...! nu vet ni de xD

       

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Öhlen - 14 januari 2012 00:05

ser att de fortfarande är folk som fäljer den här bloggen....jag har startat en ny blogg ist^^ ;) http://annaohlen.blogg.se/ :D check there! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD   puss<3 ...

Av Anna Öhlen - 1 januari 2012 19:46

hejhej hoppas alla har haft ett gott nytt år och inte fått nå raketer i ögona :O jag ahr väl haft ett helt okay nytt år såhär långt x) började det nya året med att STÄDA OCH PLUGGA! :O (jag vart oxå förvånad!) Mitt nyårslöfte bliiiiiiiiiiiiiiiiii...

Av Anna Öhlen - 28 december 2011 23:18

ni kan inte gisas vad jag gör nu asså x) hehhe^^ jag hittade en massa krämer och nagellack och gamalt smink i mitt rum.....och i stället för att slänga allt.......BLANDAR JAG NU IHOP DET TILL EN SÖRJA xDDDDDD HAHAHHA...... de är skiiitkul! x)))  ...

Av Anna Öhlen - 27 december 2011 22:55


hejsan...nu är jga tillbaks ur graven x) höhö jag har varit lite "inte på blogg humör" den senaste veckan...:O hehe^^ men nu är jag på benen igen som ska försöka skärpa mig! jag lovar inget^^,   aja i måndags...det är onsdag idag va, nej vänta ti...

Av Anna Öhlen - 20 december 2011 16:16

hejhej sitter nu här hsos min godis danni! :)) vi ska snart äta, cheeeeesburgare!:) sen blir iväg på teatern weeeeeeeei :D  ...

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är den bästa månaden? :D
 Januari
 Februari
 mars
 April
 Maj
 Juni
 Juli
 Augusti
 September
 Oktober
 November
 December

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards