annabola

Alla inlägg under juli 2011

Av Anna Öhlen - 24 juli 2011 10:15

hade inget annat att göra nu så jag tittade in på ellos och hittade lite snygga grejer:)

   


Av Anna Öhlen - 23 juli 2011 22:15

köpte smultrolcider på citygross typ 16 kr:) uuuuuurgott!<3

   

hahhah;)

Av Anna Öhlen - 22 juli 2011 06:45

glöde heelt bort att skriva om detta men jag skriver om det nu:D

Jo malin och jag fick vara typ modeller för en dag ;) En av mammas och min jobbarkompis gillar att fota och hon frågade om vi villa bli fotade och det ville vi ;) så vi åkter ut till spikarna och fotade:D super kul verkligen!

(bilderna jag har på min header är från fotningen)

Tack Emilie:D


my beautiful sister

   

and I

    

Av Anna Öhlen - 21 juli 2011 23:05

Sitter här i mörkret och lyssnar på regnet som smattrar mot taket, och drömmer mig bort! Snacka om mysigt, fast borta bra men hemma bäst, Göteborg är nu mitt borta och sundsvall mitt hemma, men när jag var yngre var det tvärt om :o vet inte om så många visste det om mig! oj vad jag babblar på om en massA saker, vet knappt vad jag skriver är lite trött ;) Jaa idag var det ganska segt bara ;) vi har solat här, bränd blev man oxå :D

ledsen att jag inte har lagt ut någta bilder härifrån, men saken är den att jag har inte tagit så många ännu :( men jag ska ta fler imorn, och jag lägger ut dem närmaste dagarna ;)


Ttips vad man kan göra en trist dag:

Läs en bok, om du inte har någon, åk till bibblan och låna en :D


god natt <3<3<3

Av Anna Öhlen - 21 juli 2011 18:32

Igår var det toppenmysigt, vi badade och åkte båt, meeeen vi fick motorstopp mitt i farleden, Gr8 ;) hahahhah men det gick bra :)


:D

Av Anna Öhlen - 21 juli 2011 11:00

tjooooo vet inte riktit vad jag ska skriva idag men jag tänkte tips er om bästa bloggen!!! ellenonen! <3

Bästa bloggen av den bästa<3

   

Av Anna Öhlen - 21 juli 2011 01:28

Videon har en hemsk sanning, att så många människor lever i fattigdom sjukdomar ensamhet kan man inte förstå! att barnens föräldrar dör i aids och att barnen länmas ensamma och får klara sig själv kan man inte förstå!
Dom äter ett mål mat om dan, och blir bara smalare och smalare!

jag skulle kunna gissa att deras högsta önskan är att få tillbaka sina föreldrar till livet eller bli av med sin sjukdom!


Själv sitter man i en husbil, med kläder i högar, med rent vatten, hur mycket elektronik som helst, blir irritead på reklamen på spotify! faktiskt så skäms jag över hur bra jag lever gämfört med många andra-


Ingen kan göra allt men ALLA kan göra något!


Jag fick idéen att skriva om det här av jeppe som la upp videon på facebook ;)

Av Anna Öhlen - 20 juli 2011 15:00

hej hej idag eller möjligen imorn kommer vi till aröd :D vet inte riktigt vad jag ska skriva mer ;) ´

 


Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är den bästa månaden? :D
 Januari
 Februari
 mars
 April
 Maj
 Juni
 Juli
 Augusti
 September
 Oktober
 November
 December

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards