annabola

Direktlänk till inlägg 21 juli 2011

I am becaus we are....

Av Anna Öhlen - 21 juli 2011 01:28

Videon har en hemsk sanning, att så många människor lever i fattigdom sjukdomar ensamhet kan man inte förstå! att barnens föräldrar dör i aids och att barnen länmas ensamma och får klara sig själv kan man inte förstå!
Dom äter ett mål mat om dan, och blir bara smalare och smalare!

jag skulle kunna gissa att deras högsta önskan är att få tillbaka sina föreldrar till livet eller bli av med sin sjukdom!


Själv sitter man i en husbil, med kläder i högar, med rent vatten, hur mycket elektronik som helst, blir irritead på reklamen på spotify! faktiskt så skäms jag över hur bra jag lever gämfört med många andra-


Ingen kan göra allt men ALLA kan göra något!


Jag fick idéen att skriva om det här av jeppe som la upp videon på facebook ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Öhlen - 14 januari 2012 00:05

ser att de fortfarande är folk som fäljer den här bloggen....jag har startat en ny blogg ist^^ ;) http://annaohlen.blogg.se/ :D check there! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD   puss<3 ...

Av Anna Öhlen - 1 januari 2012 19:46

hejhej hoppas alla har haft ett gott nytt år och inte fått nå raketer i ögona :O jag ahr väl haft ett helt okay nytt år såhär långt x) började det nya året med att STÄDA OCH PLUGGA! :O (jag vart oxå förvånad!) Mitt nyårslöfte bliiiiiiiiiiiiiiiiii...

Av Anna Öhlen - 28 december 2011 23:18

ni kan inte gisas vad jag gör nu asså x) hehhe^^ jag hittade en massa krämer och nagellack och gamalt smink i mitt rum.....och i stället för att slänga allt.......BLANDAR JAG NU IHOP DET TILL EN SÖRJA xDDDDDD HAHAHHA...... de är skiiitkul! x)))  ...

Av Anna Öhlen - 27 december 2011 22:55


hejsan...nu är jga tillbaks ur graven x) höhö jag har varit lite "inte på blogg humör" den senaste veckan...:O hehe^^ men nu är jag på benen igen som ska försöka skärpa mig! jag lovar inget^^,   aja i måndags...det är onsdag idag va, nej vänta ti...

Av Anna Öhlen - 20 december 2011 16:16

hejhej sitter nu här hsos min godis danni! :)) vi ska snart äta, cheeeeesburgare!:) sen blir iväg på teatern weeeeeeeei :D  ...

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är den bästa månaden? :D
 Januari
 Februari
 mars
 April
 Maj
 Juni
 Juli
 Augusti
 September
 Oktober
 November
 December

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards