annabola

Alla inlägg under maj 2011

Av Anna Öhlen - 30 maj 2011 22:55

tjingeling;)  kul att du kikar in:)

jaa jag är egentligen inte på något blogghumör, skulle bara villja gå och sova men..... jag vill inte det heller såå jag får vel göra något:D hahah jaa:)

dagen har ju varit hyffsat bra:) heheh kmr knapptm ihåg ngt från den;) vi hade iaf sista mattelektionen idag GRYMT glaa:D<3<3 men endå lite trist:((

jaa ska väl sitta här ett tag till hahah :D <3


go natt<3

:D

Av Anna Öhlen - 27 maj 2011 21:34

jaa såhär såg jag ut när jag kom hem idag ;)

hahahhaha åka moppe i regn(eller rättare sagt få sjuss i regn)...är inget att rekomendera

    

Av Anna Öhlen - 27 maj 2011 15:39

nämen hejsan! det var ett tag sedan jag bloggade nu  :O :O är lite frysen i fingrarna efter en hemfärd på jonas moppe :) hahAHhahahha mina byxor är dyngsura ungerfär som resten av kläderna ;D  hahah men jaja :)

ni får se bilder sen ;) nu ska jag skriva klart fysiken och sedan mejla in den :DD sedan..........ska jag bara gosa och ha det gött resten av dagen:)

vad ska du göra idag?


pöss:*

<3

 

oj ahahahah ngr bilder bara :D 


Av Anna Öhlen - 23 maj 2011 07:26

gomorron people:)) inte så mke bloggande på sista tiden   asså jag vill blogga men jag har pluggat 24-7:((  det blir mer bloggande när den här veckan är slut!:DD


håll ut! ;) hahah :D

byye:))

<3

Av Anna Öhlen - 21 maj 2011 22:04

lördag idag:) Najjjjjs;)<3

jaa det här tjafset om att jorden ska gå under... än lever vi iaf:)) de e bra de! :D har pluggat onaturligt koncentrerat idag faktiskt:) om vi gämför med de senaste veckorna:)))

var på birsta en sväng idag;) fick en kofta och ringar av mammi, ilu<3


jag och min nya kofta:)) (kommer antagligen en bättre bild någon gång:))<3

 

Av Anna Öhlen - 20 maj 2011 14:44

hej hej :D hemma nu, efter en mysig tjejlunch men Elin Jorunn och Ellen:D

en korv som jag är glömde jag kameran så det blev tyvärr inga bilder:(


Påväg hem svängde Ellen och jag in på skolan och hämtade lite böcker och papper och samtidigt passade vi på att ta ngr korv i en tom och tyst skola!!!

pics: http://ellenonen.bloggplatsen.se/

PH:Ellen och anna


byye :))

Av Anna Öhlen - 20 maj 2011 09:13

hej hej :) nu ska jag snart åka till elin :) hihi bloggar när jag kmr hem:))

Av Anna Öhlen - 18 maj 2011 17:46

hej hej jag har redigerat en bild :))

hahahah jaa såhär blev det x)

 

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är den bästa månaden? :D
 Januari
 Februari
 mars
 April
 Maj
 Juni
 Juli
 Augusti
 September
 Oktober
 November
 December

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards