annabola

Alla inlägg under maj 2011

Av Anna Öhlen - 13 maj 2011 20:34

Jaa idag hade vi minsann avslutningsfoto   vi hade temat kulturer men det blev mer likt nationaliteter;))

en masssssssssssa bilder kmr häär nere;)))))))

                                   

Av Anna Öhlen - 13 maj 2011 20:28

Heej alla glada ;)) detta är den bästa fredag den 13 ngnsin!!! SVERIGE VANN SEMIN!!!!!!! nu är dem i final!!!<3<3<3 love sweden!!  

ett glatt swe fan!!... ahahahhaha:))<3

  super kul att se på matchen med Jessi, danni, malin, trolle, matte och jeppe:)) :)) super najs


måste bara slänga in min kommentar efter att de vann: "nu kommer dem som lägst 4a" HAHAHAHHA... total fail!!!

Av Anna Öhlen - 12 maj 2011 22:12

heeeeeeeeeeeej!!!!

åhh vi har äntligen fått brev om viket fadderbarn vi har fått! Det blev en 8årig tjej från zambia :)) åhhhh hon är jättefin:)) har redan börjat skriva ett brev till henne:DD Jag tycker att du och din familj ska skaffa ett fadderbarn det kostar bara 100-200 kr i månaden:) och ni gör stor skillnad!! :)))

åhh titta på denna fina bild...

  en bild från unicef, plan, actionaid eller ngn annan organisation som hjälper barn och deras familjer:)))

!

Av Anna Öhlen - 11 maj 2011 19:01

Tjoo hej :)) idag mattenationella jaa det gick ju som de gick:P  hahah vi får hoppas att de gick bra:DD

vet intevad jag ska skriva:S känner mig förvirrad, vet inte varf?! :((


hihihi byye


Av Anna Öhlen - 10 maj 2011 19:29

hej hoj people:DDD ska åka och handla nu och sedan blire plugg plugg plugg, jag kommer ha träningsvärk i hjärnan imorn!! hahahaha om man nu kan ha dee^^ ;)))


här kommer en ybermysig bild enligt mig;)
foto:jag

 

Av Anna Öhlen - 10 maj 2011 07:04

morsning korsning sötisar;)  hoppas ni haft en bra måndag igår:D heheh måndagar är sega i mitt liv! men tisdagar är ännu värre och torsdagar ska inye prata om hahahah :))) men nu är det tisdag och man får göra det bästa av saken;DDD


ha en trevlig skoldag/jobbdag- eller vad ni gör på dagarna hihi^^ 

(kortfattat- ha en trevlig dag!)

hahahhah jag känner mig jätteskum och konstig idag:S :S

hihih byye:))

Av Anna Öhlen - 8 maj 2011 10:03

god morgon på dig:D ja vet inte .... idag känns som en sån där halvkonstig helkorvig dag?!?! det känns som det är jättemycke att göra och gahhhh...

aa men jag får ta det som de kommer;)


men kolla vad jag hittade...  vad tror du?? tell mee:DD

http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/article7354991.ab

Av Anna Öhlen - 7 maj 2011 17:22

hej hå har redigerat en liten bild på mitt öga;) heheh har inget annat för mig:P men snart får vi gäster:)) najs det;D


Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är den bästa månaden? :D
 Januari
 Februari
 mars
 April
 Maj
 Juni
 Juli
 Augusti
 September
 Oktober
 November
 December

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards