annabola

Alla inlägg under januari 2011

Av Anna Öhlen - 31 januari 2011 19:11

shuuu :DD

ja här sitter en omotivaraD 15 åring som borde plugga biologi!!! :OO

uschhhh får se till att börja nu :!! jag e så arg på mig!!!!:((((

           massa pizap bilder på mig:((((

OCH TVÅ VM LÅTAR!! :ddddd PLUPP BYYE<33

Av Anna Öhlen - 30 januari 2011 20:53

såå bra!!



liiiiiike it :DDDD

Av Anna Öhlen - 30 januari 2011 20:45

halloj :)) <3<3 sitter här och lyssnar på musik :))

har pluggat lite idag   <3<33 och fikat hos grannarna mummsigt värre :)))))<33

har idrottsprov imorn :O hoppas de går bra :))<3


kramm<3

  

hihi^^ här gullan och jag :) lägg märke till att hon gäspar :)))))))

Av Anna Öhlen - 29 januari 2011 16:15

halloj var på US igår :DDD<3 bäst någonsin!!<33 de var jättekul :))

inga bilder tyvärr :( nu har jag tagit en liten paus från pluggandet :)) och ikväll ska jag och min syrra åka skridskor :)))<3<3<3<3<3 NIce :))

kommer antagligen bilder då :))))) lägger väl upp dem sen då :DD<3<3

puss<3

  


Av Anna Öhlen - 27 januari 2011 17:59

jg rkr nt skrva ngt n:(( sk plgg :((((((((((((((((

haha kan du läsa vad jag har skrivit?? :DDDDD

fattar knappt själv ;))))<3

  trööööja jag köpte igår :))<3   min arm<3 

ett av mina G ämnen och ett MVG ämne :OOOOOO 

Av Anna Öhlen - 26 januari 2011 17:15

BUUUUhuUUU idag var sista dagen jag hade curling :(( buhu men greta jag är ganska duktig !! så jag borde vara lite rädd om jag var du ;) HIHI ^^ eller är det jag som borde vara rädd??   <3<3


tog iaf massa bilder för att kunna komma ihåg :))<3

here they come:)

      Slidesulorna:)))   fin klädhängare hehe:)    

jaa. jag :)

  Jag sverigemästare i Curling :DD HAHAH ne knappast det kmr jag alldrig bli:)) hihi<3   häääääär har vi mästaren :))         här har vi poängtavlan :D jag var i det rööda laget med ellen :) vi VANNNN<33

ni kanske ser de:)))<3<3<3

      


Av Anna Öhlen - 26 januari 2011 17:06

Halloj nu ska jag berätta vad jag jessica ellen och danna gjorde i fredags :DD


jo efter skolan gick alla hem till sig utom jag som gick hem till danni :DD sedan sjussade jessicas snälla pappa bort oss till citygross där vi handlade allt innför kvällen :DDDD<3<33 sedan kom han och hämtade oss och sjussade bort oss till sibylla :)) där vi köpte mat och sedan gick vi hem till danni:DD då var klockan kanske 17.00 :D

Vi åt och snackade :))) och runt kl 6 kvart över 6 startade vi filmen :) "sagan om ringen" vi såg den i 3 timmar :O :D <33 sedan pratade vi och busringde och hade jättekul :)) och sedan på kvällen kom pappi och hämtade mig<3


vi hade suuuuuuuper kul då:) måste göras om!! v:DD<3

bilder ...

                  

naisiga bilder :))))))))))))<3333

Av Anna Öhlen - 25 januari 2011 21:47

Halloj:D

sitter nu här fast jag borde plugga engelska gramatik till provet på torsdag:(

korvit värre!!!!!

Men var iaf på gymnasieinfo idag Kul:D Ja är 99,99999999% säker på att jag väljer TEKNIK :D<3<33 love it:D jag träffade ngr på infon oxå:) Jims föräldrar, Johannes, Jerker och Cornelia :DD  NAJSIGT :DD


Nu ska jag fortsätta :DDDDD

byee:)

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är den bästa månaden? :D
 Januari
 Februari
 mars
 April
 Maj
 Juni
 Juli
 Augusti
 September
 Oktober
 November
 December

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards