annabola

Alla inlägg under januari 2011

Av Anna Öhlen - 24 januari 2011 18:45

Ja jag passar på att skriva  nu när mamma och pappa åkte ut me hundarna:)))


Ja idag har jag haft ern jättekonstig dag! det började faktiskt igår kväll när jag och min vikt satt sönder en stol:OO    HAHAHAHAHAH jag önskade att jag kunde se my face!!  <3<3<3

sedan imorse vet jag inte vad jag höll på med men jag hällde juicen i talriken:O tur att jag inte hade ngt i :DD<33

sedan när jag skulle duka av ställde jag in smöret i kylen utan lock:OO oh men snälla vad ska de här bli för dag, tänkte ja;;)

Aja när vi skulle åka glömde jag alla mappar hemma som jag skulle ha till lektionerna:OOOOOO APA jag gkömde oxå mobilden, klockan och ipoden;D

I'm soooooooo smart;) NOOOT!!

det hände oxå massa konstiga saker i skolan som är för invecklade att förklara:SS


och nu när jag skriver, skriver jag fel bokstäver var och varanna sekund :C

KOOOORVigt äre allt !!!!!!!!!!!!!!!!!!

det enda posetiva med danna knäppa dag var att jag lärde mig ett nytt sätt aTT plugga ;))))<3<3<3<3


Men sånna här dagar kommer men man får koppas att allt är över tills imorn!!!<3<3

 

puss å kram :))

 

färsk bild från Pizap:))

  

Av Anna Öhlen - 23 januari 2011 11:35

ja hej på dig  <3

kommer inte på någe att skriva :S

leker lite på pizap:D 


byee=)<3

ps: kom på nu att jag ska plugga :(( blää orkar inte:(((((

  

Av Anna Öhlen - 22 januari 2011 16:43

Today hade jag tänkt att berätta om MAJA<3 den galna!!

Namn: MAJA tidigare namn TIGER (stämmer ganska bra)hihi^^  

Ålder: 3 år

Smeknamn: Majs, majsan:))


Maja köpte vi ochså på öbacka  djurhem som lillan<3 HOn var en hittekatt och ingen vet vart hon kommer ifrån:((   de som jobbade på öbacka trodde att hon hade blivigt misshandlad:OOOO så hemskt!!!! och om inte hon blev köpt inom ngr månader skulle hon avlivas:''''''(((((( men vi köpte henne och nu bor hon hos oss och är jättegosig(ibland) hehe<3

  

här är sööötingen<3<3<3

Av Anna Öhlen - 22 januari 2011 16:35

helloo<3

igår var jag med Jessica, Danni och Ellen:)) vi  hade superkul!!:))

Vi tittade på sagan om ringen :) och åt massa godis och chips:))))<3<3

jag berättar mer på måndag för då får ni se bilder oxå för jag så smart som jag är glömde kamerAN hos danni ;)) hihi <3<3


Av Anna Öhlen - 20 januari 2011 18:10

Här sitter jag och äter godis :OOOO

hehe aa de var ju ett tag sen jag skrev, men jag har helt enkelt inte haft tid:((

buuuuu det är jätte mycke i skolan:((((( ni ska få se mitt läx och prov schema :S inte speciellt kul men aja:)


jag börjag me nästa vecka:C

V, 4 :O

Måndag:inlämning fysik

tisdag: hum blir bara en plugg dag :I

onsdag: inget spec. :))

torsdag:eng prov (sattsar på G hihi^^) inlämning

fredAg: Matteprov rödkurs :OOO korvvvvvvvvvvvv hatar det!!

v,5

Måndag: Idrottsprov :OO

tisdag: inget :))))

onsdag: engelska läxa?

torsdag:Franska glosor och biologiprov (rätt stort)

fredAg: hoppas på en lugn dag!!


men det korvigaste blir jag av med imorn !! So asså de borde inte finnas!! hehe jag tar ut alla mina agritioner på son!!  


Måste bara säga V,6 börjar våra första nationella prov i svenska   jag blir galen de e snaaaaaaaaaart!!!!!!!!

kram och ps tyck inte synd om mig jag kommer klara av proven och allt, får bara skapa ett bra upplägg i vilken årdning jag ska göra allt kraaam<3<3


bilder på saker som gör mig glad mitt upp i alla korviga läxor å prov :DD

  våra katter<3<3<3   sitta vid datorn och leka med en massa konstiga bilder:)))   mina vänner<3  


myyy sis:))

Av Anna Öhlen - 16 januari 2011 20:05

Halloj kom hem från birsta för 1,5timmar sen jag köpte fem  ringar hihi^^:)))<3<3

  

dessa fyra för 25 kr<3<3 (gina) :))


  

denna för 79 kr (gina) :DD<33

kraaam<3


Av Anna Öhlen - 16 januari 2011 14:56

I ngr dagar frammåt kommer jag berätta om våra små bebisar (djur)

Idag tänker jag berätta om min sötnos lillan:))))<3<3<3

Vi köpte lillan på öbacka djurhem i härnusand:D jag ville ha en ny katt eftersom min gamla katt dog , Valle R.I.P  <33 Och jag hade bestämt att jag ville ha en katt som var svart och ska heta lillan:))) ungefär en vecka senare stod det i tidningen att djurhemmet hade fått in en ny katt som hette lillsotis:)


jag ville ha den och pappa ringde direkt haha kl var typ 8 då men han ringde :)))<3

s¨å vi åkte och tittade på henne och köpte henne :DD<3<3

och nu är hon min tjej<3<3<3


        


här e min bebbe<33333 puss gulli<3<33

Av Anna Öhlen - 15 januari 2011 15:30

hejj :D hihi^^ titta min sööting <3

hon är så gullig såå!<3<3 love you Lillan :))))

  

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är den bästa månaden? :D
 Januari
 Februari
 mars
 April
 Maj
 Juni
 Juli
 Augusti
 September
 Oktober
 November
 December

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards