annabola

Alla inlägg under juli 2011

Av Anna Öhlen - 7 juli 2011 18:10

halloj :) här kommer lite snyggt från Hm :) mycke rea där nu;)

         

 <3    



gf!

Av Anna Öhlen - 7 juli 2011 14:16

Om du vill läsa något bättre än mitt klotter, läs detta---> Ellen!


Hejsan, igår var jag på Sundsvalls gatufest (gf), hihih^^

jag och underbara ellen gick dit :) vi träffade de alltid så glada Alex Tobias Jeppe Elin och Jorunn! :D passar på att säga SUPER grattis till Jorunn som fyllde år igår! Grattis girl!

Det var ju ochså många artister som spelade tex broken doors, Ullrik Munter, jason the rooler (tror jag han hette), Danny, Erik Amarillo och Loreen, ja det var några fler oxå;)


bilder:   här är Ellen !

        ....och några av artisterna!


det var en toppen kväll !!

Av Anna Öhlen - 5 juli 2011 18:07

tänkte visa lite kläder och smycken från några affärer några dagar framöver, idag visar jag från bikbok :)

(bara så ni vet jag är inte så bra på att komma ihåg att blogga varje dagx) )

pics:


      

             

Av Anna Öhlen - 3 juli 2011 22:24

idag skulle pappa mamma och jag åka till mammas barndomskompis och äta middag :) trevligt:) men istället kom jag till paradiset! :) malin och hennes kompis mathilda åkte med mathildas mamma till deras stuga igår och vi skulle bara in och lämna lite grejer men då fick jag stanna där över dan:D

Det var världens grymmaste place!!!!<3

Stor stuga, egen strandbrygga, BUBBELPOOL!<3<3<3<3 jag skulle kunna flytta dit!<3


      <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

          på vägen dit, på högakustenbron:D


Av Anna Öhlen - 2 juli 2011 13:15

Här sitter jag och är trött som ett svin! ;) men jag får se till att hålla mig vaken :) var på birsta och stan igår med ma soere (stavning?) köpte två saker:D

nr1: 90 kr rea (ord. 230)

jag vet inte om man ska kalla det halsband eller sjal, den är ju av metall så halsband låtar bra men...metallsjal låter coolt så det får bli en sjal! :)

  nr2: 40kr rea (ord 80 tror jag)

detta är iaf ett halsband! det ska förestlla en pytteliten väska! :)

det går att ha saker där typ pengar;) <3<3

 

Av Anna Öhlen - 1 juli 2011 12:15

Malin och jag skulle till stan idag :) men det började ju såklart regna!!!! :((

Så vi får se hur det blir med de nu :(<3

    

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är den bästa månaden? :D
 Januari
 Februari
 mars
 April
 Maj
 Juni
 Juli
 Augusti
 September
 Oktober
 November
 December

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards