annabola

Alla inlägg under november 2010

Av Anna Öhlen - 7 november 2010 13:54

Hej hej:D

Nu är jag hemma från en lång skogspromenad    Är jättetrött och fryser om fossingarna:(

Jaja nu är jag hemma och ska äta mums  <3<3


Vad har du ätit eller ska äta till lunch:)

bye<3


      

Av Anna Öhlen - 7 november 2010 08:26

God morgon:D

Hoppas alla är glada och friska imorn börjar skolan för de som har haft lov  

lycka till   

Nu ska jag äta lite frukost

bye:D<3<3


  

Av Anna Öhlen - 6 november 2010 09:32

Tjoo alla Timrå älskare:)<3<3

Idag ska jag, pappi och Malin åka på hockey  

Love it<3<3 Det kommer bli superkul  <3<3

Timrå ska spela mot AIK. jag tror att det kmr bli en

ganska jämn match typ 2-1 till Timrå  <3<3


Hockeybilder här<3


    


  

Av Anna Öhlen - 5 november 2010 10:38

Heej hej sitter här och äter mumsig frukost  <3<3

Ska försöka plugga lite idag ochså för att komma in i skolarbetet lättara:D <3 Fredag brukar vara min lediga dag men jaja ngn gång måste man ju plugga på en fredag ochså  <3<3

  

Av Anna Öhlen - 4 november 2010 21:40

Hej hej :D

Idag har jag mammi och malin varit på birsta nästan hela dagen  

Hade lust att övernatta i en korg av kuddar på ikea  <3<3

Först var vi och handlade mat inte så kul hehe ;D<33 Sedan gick vi till birsacity köpte lite saker där ett par mjukisbyxor en tröja och en kofta :D<3<3

Känner att jag måste spara mina pengar nu heh   men det kmr nog inte gå så jättebra :( <3


Gonatt alla  


  

    

Jag köpte byxorna spetströjan och koftan:) linnet är gammalt:O:D<3<3

Av Anna Öhlen - 3 november 2010 20:06

hej hej   

Nu ikväll har jag mumsat må en massa saker:)

Hehe jag började med att ta en paprika   Den såg såå god ut och det var den ochså:D<3<3

Till middag åt jag korv mumsigt;)<33

Sedan drack jag en suuuupermumsig typ oboy drink  <3<3 love it:)

den var jättegod:)

   


   

  

      

Av Anna Öhlen - 3 november 2010 12:26

Grattis vovvan   

Nu är du 8 år<3 du ska få ett jättestort ben:)<3<3

    

Av Anna Öhlen - 3 november 2010 08:02

Heej heej:D<3

Jag skrev igår att jag skulle skriva om cellgruppen och lägga ut bilder:) och det gör jag nu:D

Det var jättekul där som det alltid är!!!<3 Vi lekte ngn lek ''maffia'' heter den och jag hade inte lekt det innan:S ja det gick ju sådär hehe jag var läkare och skulle hela personen som maffiorna hade dödat:O Jag var ingen bra läkare alla bara dog!!:O heh men det är tur att det bara var en lek  


Här kmr lite bilder från igår:)

 

   

    

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är den bästa månaden? :D
 Januari
 Februari
 mars
 April
 Maj
 Juni
 Juli
 Augusti
 September
 Oktober
 November
 December

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards