annabola

Alla inlägg den 26 augusti 2011

Av Anna Öhlen - 26 augusti 2011 17:47

hola :)

nu är man äntlingen hemma efter 3 dagar och 2 nätter i Gudmunstjärn.

jag ska sammanfatta dagarna lite kort bara ;)

Det var alla 3 teknik klasserna som började 1an som åkte iväg till Gudmudstjärn (96 pers+lärare).

Vi byggde vindskydd, grillade mat+allt annat som gick att grilla (tex en hink haha), badade, tävlade, myste, chillade, kastade köttbullar, grillade en axe deo, och sov-själv sov jag i "myrbastun" med Petter, Oscar, Thomas, Tobias, Sebastian, Sebbe, Anna och Niklas.

Första dan välte jag och anna med kanoten, hahahhah;) Jag kände på mig att jag skulle göra de någon dag! haha :D

Detta blir något som man aldrig glömmer! :DD


men nu är man hemma mörbultad med minst 10 myggbett, 2 skavsår, en infektion i ett skavsår, 3 små sår av en såg och lite ont i ryggen, men man överlever ;)


ny duschad sitter jag nu här:D

     

:D

Av Anna Öhlen - 26 augusti 2011 14:00

tjo är hemma hos Linnea Ö, hihih sötisen har nu somnat för 3e gången! men inte så konstikt, hon dygnade ju! ;) 


hihi men snart så kommer pappa och hämtar mig, då blir det en lååång varm dusch!

Av Anna Öhlen - 26 augusti 2011 08:00

Fredag...igen ;) första fredagen i gymnasiet! idag kommer vi hem om alla har överlevt vill säga :P åker kl 10 hoppas jag är hemma snart!

ikväll blire väll Us hoppas jag, det var ju ett tag sen jag var där! :(

men jag längtar :DDD

  bild på mig :P

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är den bästa månaden? :D
 Januari
 Februari
 mars
 April
 Maj
 Juni
 Juli
 Augusti
 September
 Oktober
 November
 December

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards