annabola

Alla inlägg den 14 september 2011

Av Anna Öhlen - 14 september 2011 19:40

här kommer ett till videoinlägg ;) ;) hihih det är bara för kul att sitta och prata för sig själv ;) hahahax)


 
  hehe

Av Anna Öhlen - 14 september 2011 18:50

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej

:P hahah jag är galen, som vanligt :DDD heehhe x))

idag hare vart en bra dag på skolan, lika okoncentrerad som vanligt ;) hahah mattelektionen åt alla, och verkligen alla mackor från caféet :D

Jag la ut på fb "Jag gör 10 situpps för varje person som gillar" så nu måste jag göra 400 situpps :// mindre kul, man vad gör man inte för att bli biff, haha x)))

Fick en trisslott av farmor i söndags, och självklart så vann jag ;) hahah måste erkänna att de var förata gången jag vann på en triss  tro ja ;)

Efter skolan gick Lenny och jag på subway, jag åt halva och tar med mig resten imorn när vi ska till sidsjön på friluftsdag :D

Vi  ska vandra  och padla kanot :P vad säger du Anna Löfgren, ska vi plumsa igen? x)

    Min vinst!!!!! 25 kronor rikare!! :D   my lovley friend! (och jag)   


Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är den bästa månaden? :D
 Januari
 Februari
 mars
 April
 Maj
 Juni
 Juli
 Augusti
 September
 Oktober
 November
 December

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards