annabola

Alla inlägg den 10 september 2011

Av Anna Öhlen - 10 september 2011 19:10

Hola:P

Orkade inte blogga igår så jag gört idag istället :DD

Igårkväll åkte jag hen till Linnea och var där ett tag, sedan gick vi och mötte Niklas och sedan Oscar :D Vi hade lite kul på linneas rum ( missupfatta inte ;) ) och sedan gick vi och tittade på film....skräckfilm....inte bra!! ;) de blev Scream 4 :OOOO jag var hur rädd som helt:P hahahha måste ha sätt fett kul ut asså! eller?:D Klockan 22 ungefär åkte Niklas och jag till alnö och gick resten av vägen hem till mig :D Vi skulle dyngna i vår husbil! det var bestämmt och jag tänkte inte somna, sådeså! :DD
vi kollade på film, Crokodile dundee, grymma filmer asså! :D sedan gick vi en promenad klockan 3, och klockan halv6 på morgonen ;) och satt vid datorn :P grymt! och jag fick som jag ville, jag har nu dygnat ;) <3

och jag är inte alls trött, nääe x)) <3


helt normal bild på en NÄSTAN helt normal tjej xD

  

jag bjuder lite på mej idag x))

check this! där finns det fler bilder som både jag och linnea bjuder på :D

enjoy! :D

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är den bästa månaden? :D
 Januari
 Februari
 mars
 April
 Maj
 Juni
 Juli
 Augusti
 September
 Oktober
 November
 December

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards