annabola

Alla inlägg under mars 2011

Av Anna Öhlen - 16 mars 2011 21:03

Äntligen klaaar!!:))))

jag är klar med so rollspelet som jag ska visa SJÄLV på fredag:OOO

på fredag fyller ochså den underbara Ellen Söderbladh år:)<3

ellen du ska få miljoner sånna här--->        Wihoooo:)))


ska sova nue :((

gonatt gullisar  <3


bjuder på en tråkig bild på moi:))

  

Av Anna Öhlen - 15 mars 2011 22:11

om du är 9a vet du nog vad som väntar imorn?? Alltså nationella prov:O i antingen fysik, kemi, eller biologi:DD

vi har fysik på vår skola  de e najs dee!!<3

får se hur de går;))<3<3<3

ska sova lite nue:))<3

puss gonatt  <3<3


     

min söööööting<3<3<3<3

Av Anna Öhlen - 14 mars 2011 17:12

Halloj har inte gjort så mke sen jag kom hem;) ska plugga fysik sen:(( koorv!!

men hittade super tufffa skosnören som hottar upp skorna regält!!!

checka:

  


här!!!

Av Anna Öhlen - 13 mars 2011 21:56

Jaha då var detta årets sportlov över:((   tummen neeer för det!!

men jag ska försöka sammanfatta lovet:))<3

Min familj och en till familj hade hyrt en stuga i lilla kvarnsjö som ligger väldigt nära klövsjö(där vi åkte skidor):))

Tisdag 8/3:  vi kom till kvarnsjö, och vi bäddade och åt middag och gjorde inget speciellt  <3

onsdsag 9/3: är och kommer alltid att vara en otursdag :O det hände så mycke skit hahahha först när vi skulle åka till backen på morgonen startade inte bilen!! :OOOOO det var fel på bränslepumpen så den fick åka till en verkstad med hjälp av en bärgare;) Men som tur så körde vi till kvarnsjö med 2 bilar så va hoppade in i den andra bilen och åkte till backen:)))

äventyret hade börjat!!!!

när vi hade börjat åka märkte vi att malins skidor lossnade heeela tiden så vi fick ta hjälp av någon som fixade det:)) men det gick fort och utan kostnad:)))))

sedan när vi skulle äta upptäckte vi att Klara (malins kompis från den andra familjen) som ochså har diabetes, en av hennes grejer hade börjar läcka :OO inte bra!!!! men det gick hyffsat snabbt att fixa !!!! tuuur de!!!!!!

sedan ganska nära innan vi skulle hem skulle jag åka själv och duktig som jag är ramlade jag och stukade tummen :O koooorv säger jag bara!! hahah det gjorde väldigt ont:((( jag har fortfarande ont:( men i början kunde jag inte röra muskeln så jag kunde inte nes sätta på mig min egen vante hahahhah!!!:))<3

Torsdag 10/3: en vanlig skiddag:)) och det hade börjat kännas bättre i tummen:)) meeeeeeeeeeeeeeeeen då rammlade jag såklart och det gjorde lika ont som dagen innan:((((((((((((( buhu!!!<3

fredag 11/3: hum... vanlig dag :)) och jag ramlade inte idag:)))) jippi<3<3<3

vi såg på lets dance:) och jag såg en riiiktig snygging på campingen;))<3

lördag 12/3: vanlig dag och med vanlig dag menar jag att jag ramlade igen och slog tummen:((( men som tur var gjorde det inte så ont:))))<3 :))

söndag 13/3: vi städade och åt lunch och åkte hem;))))<3 najsigt looov<3

pics från veckan:))

      

      

dålig bild!!! men visst sere ut som daniel karlsson alltså the moniker!!!!!

  

        

     backarna<3      


       


utsikten från stugan<3<3<33<3<3

     


ochen väldigt ful video när jag åker:OO det blir roligast i slutet!!!


   

Av Anna Öhlen - 13 mars 2011 20:28

hemma nuue!!

bilder och videos kmr senare idag eller imorn<3<3<3

Av Anna Öhlen - 8 mars 2011 12:29

sista inlägget nu tills på¨söndag!!!:OO 

bild hur vi ser ut innan vi åker<3

    

cha cha:) se yaaaaa<3

Av Anna Öhlen - 7 mars 2011 15:00

javet javet heeeelt otänkbart för vissa!! men de korviga personerna på skolverket har lagt provet 3 dagar efter att vi börjar igen efter lovet så då får jag se till att plugga om jag vill ha godkänt!!:(( koooorv:((<3

aja sitter här och äter lite chips oxå;)) de muntrar upp mig<3


imorn kmr sista inlägget innan vi åker till klövsjö:))) men bloggar på söndagen igen (antagligen)<3

bild :

  

Av Anna Öhlen - 6 mars 2011 21:10

Nu sitter jag här och är ganska nöjd med mig för jag har pluggat endel idag :))

plus att jag gillar min nya hatt:))<3<3


  

i like<3  


Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är den bästa månaden? :D
 Januari
 Februari
 mars
 April
 Maj
 Juni
 Juli
 Augusti
 September
 Oktober
 November
 December

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards