annabola

Alla inlägg under december 2010

Av Anna Öhlen - 22 december 2010 09:36

 Hola jag tänkte ha ett rosa tema idag:))

(jo jag tänkte bara berätta att min tokiga syster och hennes fnittriga kompis gör cupcaks i köken och jaa det går inte så bra för dem) haha för mig är det rätt så kul att se på !! jag skulle ha hjälp till om dem inte hade väckt mig så tidigt!!)

här får ni höra en rooosa sång:DD<3<3

 

...men jag vill oxå visa en massa rosa söta bilder<3

   visst är bilen fiiin :D i LOVE it<3<3

 

     '

och till bilen passar rattmuff och spegelmuff<3<3

 

      

Rosa accesoarer och skor är viktigt!!!! <3<3

 

det är oxå ...

    

...om man vill ha den snyggaste datormusen och laptopen:DD<3


CHA CHA<3<3




Av Anna Öhlen - 21 december 2010 18:56

hihi jag vet att jag skrev ett inlägg för 10 minuter sen men jag fick en sån bloggkick nu:DD hihi ja jag tänkte att jag skulle ge er en massa "dagens" :DD<3


Dagens låt:

denna video är ganska bra för de som inte är så bra på engelska( typ jag) för daå fattAr man lite av vad han sjunger:DD

 

 

 

Här kommer dagens söööting<3

kissen är så himla sööt<3



dAGENS FÄRG ÄR rOsA <3

 

oCH DÅ äR SjÄLVkLART dAGeNs SkoR ROSA

   LIKE LIKE LIKE<3<3

Av Anna Öhlen - 21 december 2010 18:46

Ja idag var det sista dan i skolan :)) betygen fick man oxå:D jag är nöjd;D<3<3

GRATTIS Sofie som fyller 12:D hoppas födelsedagen blir super<3<3


Nu sitter jag här och lyssnar på Madonna :)<3 och spelar lite spel på spela.se :DD

GOD JUL <3

Snart är det oxå julafton :OO hihi det går fooort!!!<3<3<3


ni får bilderna snart :)) de är fortfarande i min kaMEra:DD<33

puss och kram   

Av Anna Öhlen - 21 december 2010 07:51

Jippi idag är det sissta dan i skolan:) men det känns ändå lite sorgligt för jag har bara ett halvår kvar med min klass:O noooo:(((


ska nu packa presenter och saker till school och sedan bär det iväg :D

kram <3


här kommer ett foto på min klass:)

  

nice;))<3<3

Av Anna Öhlen - 20 december 2010 18:03

Tjobee sweethearts:D<3<3

Idag har vi haft juldans :) hehe det är vel ganska kul;) men detta vAR  min sista juldans:((<3

sedan spelade vi maffia i princip hela dan :)) nice de  <3<3


När jag kom hem slog jag in presenter till mina vänner :)) Ellen och Danni<3 you are the best!!:DD<3


nu ska jag bara titta på TV och njuta av ischoklad:DD<3

hejdå :)


PS: jag hoppas det gick bar att ta sprutan http://ellenonen.bloggplatsen.se/ söting<3


footo på ellen och moi <3<3

  


Av Anna Öhlen - 19 december 2010 10:39

Hej hej har prixis kommit hem från en kul promenad med mamma, malin och våra 2 lurvtussar  <3<3

 ni får se bilder längra ner;DD

Idag ska pappsen jag och malin ( http://malljan.bloggplatsen.se/) åker och köpa julgran:) kulde:))

ska nu hoppa in i duschen <3

ciao    <3<3


       

    

      

Av Anna Öhlen - 18 december 2010 12:19

Hejj   <3<3

igår var jag o kyrkan ;)))))) nice  <33

idag ska jag först till birsta sedan till en kompis  :DD


haha jag sitter och kollar på youtube lite och haha ja se här det är så himla kul<3


Av Anna Öhlen - 17 december 2010 14:24

Hej hej :))

idag har jag pratat engelska hela dan på skolan:dd it was fun<3<3

Sedan ska jag till birsa med la familia<3 och äta julbord   <3 Sedan drar jag iväg till pingstkyrkan love it love it  <3<3<3


Nu smaskar jag på polly :DD MUMS<3<3


Mina                                 mina  

- GUD<3                                 - 60 sockerbitar i en 1,5l Cola   

- Pollygodis <3<3                     - orättvisa!!

- Mina älskade vänner        - facebook (bara för att man blir beroende)   


Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är den bästa månaden? :D
 Januari
 Februari
 mars
 April
 Maj
 Juni
 Juli
 Augusti
 September
 Oktober
 November
 December

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards