annabola

Alla inlägg under december 2010

Av Anna Öhlen - 11 december 2010 12:31

Hej hej:D

idag så kommer släckten (vet int hur det stavas) för vi ska fira min födelsedag:D

jag fyller inte år förns på tisdag den 14 men jaja bättre tidigt än aldrig:DD


Hoppas på en massa pressanter men jag tror att jag kmr få mest pengar:DD

kramar :*

  

Av Anna Öhlen - 10 december 2010 15:47

jag vet jag vet att det var ett tag sedan jag skrev och jag förstår att ni tröttnar:(

men nu skriver !!

Idag hade vi bröllop i skolan ! ganska kul faktiskt!! :D

här kmr en miljon bilder:))))


  

                        

    

                                        

 

                           AA detta var alla bilder :D skoj skoj !!!  

Av Anna Öhlen - 6 december 2010 07:18

Hola mes amigos:D (jag läser inte spanska så det är säkert felstavat :D<3)

ska snart åka nu :( till skolan altså så ja det blev inte så långt detta

bye:D

  

Av Anna Öhlen - 4 december 2010 12:07

Tjollahej alla söta<3<3

ojojoj hehe   det var ju ett tag sedan jag skrev!!!!!  

idag har jag vart ute me vovverna små:D   

och snart ska vi in till stan och handla julklappar:DD   


// Anna<3


  toapapper som jag köpte på birsta igår :DD hihi man kan skriva en saga på den!!     


       3 bilder bara

jag                         julstjärna                lillan

Av Anna Öhlen - 2 december 2010 19:27

Nu är det äntligen den underbara månaden december  <3<3

schema:

V 48: fredag, skola och kyrkan<3<3

lördag, plugga

söndag, haha plugga

V49: måndag, plugga idag igen

tisdag, plugga

onsdag, biologiprov:O:(( och teknik redovisning!!!! :OOO HELPP

torsdag, bilden och inget plugg (tror jag)

fredag, INGET PLUGG!!!! men so uppgift (hihi säger inte vad)

lördag,  sovaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

söndag, ngt bara:D


   vår konstiga gran från förra året

 

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är den bästa månaden? :D
 Januari
 Februari
 mars
 April
 Maj
 Juni
 Juli
 Augusti
 September
 Oktober
 November
 December

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards