annabola

Alla inlägg den 18 november 2011

Av Anna Öhlen - 18 november 2011 23:14

Tjosan i trosen ;)

sitter nu här hemma....lonlyyyyyyyyyyyyyyyyy im so lonlyyyyyyyyyy :'O haha skojskoj :p

har vart på skolan idag :D grym dag! ingen matematik! (älska)! :D

på idrotten vare boxning....O.o haha de va kul men svettigt och jobbigt och allt mellan himmel och jord xD

efter skolan va jag me Lenny :) alltid lika kul man har med dig! hahaha vi va heeeeeelt ceepee! som vanligt asså....! xD vi kom fram till att vi kommer sitta på ålderdomshemmet och fippla med fingrarna i luften och snarkskratta i varje mening....ta pausar då och då och rynka på näsan! xDD so random!


hehe och när jag skulle hem kom mamma och hämtade mig....sen när vi skulle starta bilen......FICK VI SOPPATORSK! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAH xD

BIG FAT FAIL måste jag säga! x)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
)))))))))



Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är den bästa månaden? :D
 Januari
 Februari
 mars
 April
 Maj
 Juni
 Juli
 Augusti
 September
 Oktober
 November
 December

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards